abdullah's FotoPage

By: abdullah abdol razak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 27-Nov-2007 00:02 Email | Share | | Bookmark
kebosananan diri....

mesti tak jadi kan.tlg perbetulkan lagi leh tak????
baru nak cube2 je.
poyo pun ada gak rase kat diri ni.hahaahah
salam dah lame aku tak update benda ni cbuk la.lagi pun kat umah aku tak da internet (dulu la)tapi sekarg tidak lagi ha3.nnt aku akn rajin la nak update kan ok.aku harap korag semua dapt betulkan lagi adobe aku ye...


Saturday, 17-Mar-2007 12:53 Email | Share | | Bookmark
main salji di jordan

aku n kawn2 le
letih nye main.sejuk tau
kan kawan baik kau dari kecik kawan tue
View all 6 photos...
kali ni aku nak tunjuk kat korang mcm mane budak2 baru kat jordan ni main salji n baru jumpe salji.hahaha,tak le tebal sangt.tapi kira best


Wednesday, 14-Feb-2007 18:43 Email | Share | | Bookmark
untuk pembukaan fasal @ semester 2

saje je nak buat kisah cinta ngn awek arab
mase kat wadi rom le
saje je ,ingt tue akk aku tau
View all 4 photos...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net